Garantie si returnare

Poti renunta la comanda in decurs de 14 zile calendaristice dupa preluarea produselor, fara numirea motivului.

Vitacom Electronics are obligatia de a restitui suma platita de cumparator conform OUG 34/2014.

Costurile de returnare a marfii vor fi suportate integral de tine, datorita exercitarii dreptului de renuntare.

Vitacom Electronics are dreptul sa pretinda despagubiri pentru acoperirea pagubelor cauzate de utilizarea necorespunzatoare a marfii. Daca marfa returnata in baza exercitarii dreptului de returnare nu este in stare buna, astfel incat sa poata fi revanduta, atunci cumparatorul are obligatia de a plati daune, in conditiile in care deprecierea, distrugerea marfii s-a produs intentionat sau din neglijenta.


Daca se dovedeste la desfacerea ambalajului in fata personei care face livrarea (curier), ca marfa a fost deteriorata inainte de preluarea acesteia, Vitacom Electronics asigura rascumpararea imediata si anularea vanzarii.

Orice deteriorare sau lipsa constatata la preluarea marfii trebuie specificata in documentul incheiat cu ocazia livrarii intre cel care preda si cel care primeste marfa. Nu ne asumam responsabilitatea pentru eventualele deteriorari sau lipsuri constatate ulterior.


In primele 6 luni de la cumparare, consumatorul nu trebuie sa dovedeasca neconformitatea, deoarece se considera ca aceasta a existat la data cumpararii. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformitatii va trebui dovedita de catre consumator. Pentru eventuale problemele legate de garantie clientul este rugat sa completezei formularul de retur produse.


Daca sunt intampinate probleme legate de o comanda, clientul poate lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu divizia care se ocupa de asigurarea calitatii: csp@vitacom.ro

 

Returnarea produsului
Produsul poate fi returnat doar in ambalajul original, fara diferente cantitative si calitative, cu toata documentatia aferenta.

Dreptul de proprietate
Vitacom Electronics detine dreptul de proprietate al marfii pana la plata integrala a acesteia. In cazul comenzilor gresite, neacceptate, produsul va fi preluat in stoc pe numele noului proprietar, iar in urma unui proces nou de vanzarea incheiat cu succes, plata contravalorii se va face in contul noului proprietar.