Harta siteului
article
imgAgent
Promo ParteneriatPromo Misiune VitacomPromo Seriozitate Vitacom

Termeni si conditii

Alegerea produsului
Cumparatorul are posibilitatea sa aleaga si sa comande produsele magazinului. Cumparatorul poate vizualiza detaliile produsului ales, facand click pe acesta. Daca doreste sa cumpere, trebuie sa puna produsul dorit intr-un cos virtual, apasand butonul "Adauga in cos". Accesand butonul "Cosul meu", utilizatorul va gasi produsele puse in cos in cursul cumparaturii, respectiv valoarea finala a facturii si costul de transport. Aici poate fi verificata corectitudinea comenzii, cu atentie deosebita pentru preturi si cantitati, care pot fi modificate, corectate dupa dorinta. Cosul calculeaza automat totalul comenzii.

Lansarea comenzii
Daca se considera corecte cantitatile produselor din cos si s-a verificat totalul, atunci doar faceti click pe butonul "Lanseaza comanda". Daca nu v-ati autentificat pana in acest moment, site-ul va ofera posibilitatea sa va autentificati sau sa va Inregistrati ca si client nou.
Daca ati mai cumparat din magazinul nostru, atunci va rugam sa introduceti adresa de e-mail si parola specificate la inregistrare. Daca doriti sa va inregistrati ca si client nou, atunci va rugam sa va introduceti datele personale necesare pentru cumparare, care vor fi salvate in sistem si cu urmatoarea ocazie pot fi folosite la autentificare.
Pentru a finaliza comanda selectati datele de facturare a comenzii (persoana fizica sau persoana juridica), datele personale de contact, adresa de livrare, modul de plata (Ramburs, ordin de plata, numerar cu ridicare de la sediu sau plata cu cardul), respectiv modalitatea de livrare. In cazul in care doriti sa ne comunicati un mesaj, puteti folosi sectiunea "Observatii comanda".
Daca sunteti de acord cu continutul comenzii, atunci faceti click pe butonul "Comanda".

Preturi
Preturile sunt valabile in momentul comenzii, fiind afisate langa produse. Preturile afisate sunt preturi brute, contin TVA, dar nu contin taxa de transport. Taxa de transport poate fi gasita pe parcursul procesului de checkout, inainte de finalizarea comenzii, respectiv printre conditiile de cumparare. In situatia in care  apar erori sau nereguli la produse sau preturi, ne mentinem dreptul la corectarea acestora. In astfel de situatii, dupa evaluarea, respectiv corectarea erorii, cumparatorul este informat despre modificari. Cumparatorul are posibilitatea sa-si confirme inca odata comanda sau poate renunta la aceasta.

Prelucrarea comenzii

Preluarea comenzii se face in 24 ore.

Confirmare
La fiecare comanda trimitem o confirmare prin e-mail. Aceasta inseamna ca dupa lansarea comenzii, veti primi un e-mail automat pentru confirmare primire comanda si, ulterior data  preconizata pentru livrare. Factura va fi emisa in format electronic si se transmite la adresa de email aferenta contului de utilizator. Pentru clarificari, va rugam sa folositi adresele de email primite in mesajul de confirmare al comenzii.

Conditii de plata In magazinul nostru aveti posibilitatea de a opta pentru patru forme de plată: ramburs, ordin de plată în avans,numerar cu ridicare de la sediu sau cu card de debit sau credit.
- Ramburs: La aceasta modalitate de plata achitati contravaloarea coletului in momentul primirii lui. Chitanţa ramburs se eliberează de catre firma de curierat NEMO Curier. Aceasta chitanta este perfect valabilă cu factura emisă de SC Vitacom Electronics SRL. Nu avem posibilitatea sa va emitem ulterior o alta chitanta! Taxa de livrare cu ramburs este de 14.99 lei (cu TVA) pentru comenzi de până la 125 lei și este inclusă pe factură. Pentru o comandă cu valoarea de peste 125 lei, transportul este gratuit. Nu există posibilitatea desfacerii coletelor inaintea achitarii sumelor de ramburs! Va asiguram ca tratam cu seriozitate maxima impachetarea si expedierea coletelor, puteti să fiti siguri ca primiti exact ceea ce comandati. - Ordin de plata in avans: La aceasta modalitate de plata coletul cu comanda Dumneavoastra se expediaza in momentul confirmarii platii sau intrarii efective a sumei in contul nostru.  - Numerar, cu ridicare de la sediu: In aceasta situatie se elibereaza factură fiscala si bon de casa pe loc, fara costuri de livrare. - Card de debit sau credit: Se accepta la plata carduri cu sigla Master, Visa, Visa Electron, Maestro etc. Procesatorul platilor online este EuPlatesc Romania www.euplatesc.ro. Nu se percepe niciun comision pentru platile efectuate cu cardul.  
Transport
Transportul si livrarea produselor comandate se face cu ajutorul unei firme de curierat Nemo Curier. Termenul de livrare este specificat in corespondenta ce se va desfasura pe e-mail, ulterior plasarii comenzii. Aveti posibilitatea de a discuta data livrarii si prin telefon.

Rezilierea comenzii
Daca magazinul online nu-si respecta obligatiile pentru ca produsele comandate nu ii stau la dispozitie, are obligatia de a informa beneficiarul. In acest caz comanda va fi anulata. Magazinul online nu vinde minorilor. Cumparatorul declara ca nu este minor prin acceptarea conditiilor comerciale.

Returnarea produsului
Produsul poate fi returnat doar in ambalajul original, fara diferente cantitative si calitative, cu toata documentatia aferenta.

Dreptul la renuntare / Garantia de returnare
Cumparatorul poate renunta la comanda in 14 zile calendaristice, fara numirea motivului. Cumparatorul isi poate exercita dreptul la renuntare incepand cu ziua in care a preluat marfa. Vanzatorul are obligatia de a restitui suma platita de cumparator conform OUG 34/2014.
Costurile de returnare a marfii vor fi suportate integral de cumparator, datorita exercitarii dreptului de renuntare. Vanzatorul in schimb are dreptul sa  pretinda despagubiri pentru acoperirea pagubelor cauzate de utilizarea necorespunzatoare a marfii. Daca marfa returnata in baza exercitarii dreptului de returnare nu este in stare ireprosabila, astfel incat sa poata fi revanduta, atunci cumparatorul are obligatia de a plati daune, in conditiile in care deprecierea, distrugerea  marfii  s-a produs intentionat sau din neglijenta.
Daca se dovedeste la desfacerea ambalajului in fata personei care face livrarea (curier), ca marfa a fost deteriorata inainte de preluarea acesteia, asiguram rascumpararea imediata si anularea vanzarii. Orice deteriorare sau lipsa constatata la preluarea marfii trebuie specificata in documentul incheiat cu ocazia livrarii intre cel care preda si cel care primeste marfa. Nu ne asumam responsabilitatea pentru eventualele deteriorari sau lipsuri constatate ulterior. Conform Ordonantei de Guvern nr. 34/2014.
    In primele 6 luni de la cumparare, consumatorul nu trebuie sa dovedeasca neconformitatea, se considera ca aceasta a existat la data cumpararii. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformitatii va trebui dovedita de consumator. Pentru eventuale problemele legate de garanţie vă rugăm să completați formularul de retur produse, care il gasiti accesand pagina: http://www.vitacom.ro/article--informare-procedura-rma---1931.html

Dacă aveți probleme legate de o comandă, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu divizia asigurarii calitatii:csp@vitacom.ro


Dreptul de proprietate
Vanzatorul detine dreptul de proprietate al marfii pana la plata integrala a acesteia. In cazul comenzilor gresite, neacceptate, produsul va fi preluat in stoc pe numele noului proprietar, iar in urma unui proces nou de vanzarea incheiat cu succes, plata contravalorii se va face in contul noului proprietar!

Modificarea, stergerea comenzii
La inregistarea unei comenzi, software-ul  magazinului online va trimite o informare automata despre preluarea comenzii. Aceasta informare nu este considerata contract incheiat intre vanzator si cumparator.  Doar semnaleaza inregistrarea si transmiterea intentiei de cumparare.
In conditia in care cumparatorul nu primeste aceasta informare in 48 de ore, vor inceta obligatiile de ofertare ale acestuia. Vanzatorul ofera posibilitatea cumparatorului de a-si retrage comanda pe cale electronica pana la inceperea onorarii comenzii. Inceperea onorarii comenzii este momentul in care cumparatorul  este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat. In acest moment cumparatorul are posibilitatea de a renunta la comanda, doar personal, prin telefon sau e-mail.
Comanda poate fi modificata ulterior doar in scris prin e-mail sau fax .

Copyright © 2014. Vitacom Electronics. Toate drepturile rezervate.
O solutie e-commerce
Programul Operational Sectorial Cresterea Competivitatii Economice

Programul Operational Sectorial 'Cresterea Competivitatii Economice' - 'Investitii pentru viitorul dumneavoastra!'

Titlul proiectului: Competitivitate prin e-comert la VITACOM ELECTRONICS .
Proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.

Pentru informatii detaliate despre celelate programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.