Harta siteului
article
imgAgent
Promo ParteneriatPromo Misiune VitacomPromo Seriozitate Vitacom

Intrebari frecvente

Vitacom Electronics
Q: Am cont la dvs., de ce mi se cere completarea datelor personale din nou?


A: ToÅ£i clienÅ£ii care au cont la noi, dar nu l-au folosit pentru o perioadă mai lungă de timp, trebuie să-ÅŸi actualizeze datele personale pentru ca noi să deÅ£inem date corecte despre fiecare client în parte.
  
Q: Sunt client Vitacom, cum mă înregistrez?


A: Din secÅ£iunea Contul meu alegeÅ£i opÅ£iunea Client existent. AlegeÅ£i un nume de Utilizator ÅŸi Parolă, introduceÅ£i Codul client ÅŸi un număr de factură. După verificarea datelor introduse se creeză un cont de utilizator cu datele actualizate.
  
Q: Cum cumpăr?


A: Din lista de produse se adaugă cantitatea dorită din produsele selectate în coÅŸul de cumpărături prin apăsarea butonului “Adaugă în coş” 1. Pentru a putea efectua o comandă trebuie să vă logaÅ£i 2. după logare puteÅ£i să selectaÅ£i adresa de livrare, modul de plată respectiv modalitatea de livrare 3. tot aici puteÅ£i să modificaÅ£i conÅ£inutul coÅŸului de cumpărături 4. după finalizarea cumpărăturilor accesaÅ£i linkul “Previzualizare comandă” din colÅ£ul dreapta jos a ferestrei 5. după previzualizare puteÅ£i să finalizaÅ£i comanda prin linkul “Continuă cumpărăturile” 6. dacă doriÅ£i să mai adaugaÅ£i produse în coÅŸ puteÅ£i să o faceÅ£i prin accesarea linkului “Înapoi la coÅŸul de cumpărături” 7. produsele puse în coÅŸ rămân acolo până la ÅŸtergerea lor sau până la finalizarea comenzii.
  
Q: Cum plătesc? Pot plăti on-line?


A: PuteÅ£i să plătiÅ£i prin metode diferite în funcÅ£ie de tipul contului dvs. (persoană fizică/persoană juridică). Webshop-ul Vitacom Electronics permite plata cu card, fiind o modalitate de plată sigură ÅŸi uÅŸor de utilizat.
  
Q: Cui ÅŸi în ce mod semnalizez eventualele probleme apărute?


A: ÃŽn cazul în care aveÅ£i probleme de orice natură puteÅ£i să trimiteÅ£i o observaÅ£ie accesând linkul “ReclamaÅ£ii” din partea de jos a paginii. O să fiÅ£i redirectionaÅ£i la un formular de unde puteÅ£i să alegeÅ£i departamentul căruia doriÅ£i să vă adresaÅ£i ÅŸi unde puteÅ£i să detaliaÅ£i observaÅ£iile dvs.
  
Q: Ce anume trebuie sa scriu in guestbook?


A: In guestbook trebuie sa scriem parerile personale despre site, sa evidentiam punctele bune si cele negative a site-ului. Sa propunem imbunatatiri pentru a oferi ajutor webmasterului, pentru solutionarea cat mai rapida a problemelor.
  
Q: La ce pot folosi forumul site-ului?


A: Pentru orice problemă apărută la utilizarea site-ului, pentru semnalarea nefuncÅ£ionării anumitor meniuri, funcÅ£ii ale site-ului. La toate problemele menÅ£ionate veÅ£i primi răspunsuri, precum ÅŸi eventuale modalităţi de rezolvare.
  
Q: ÃŽn cât timp primesc produsele achiziÅ£onate pe site?


A: Timpul de livrare al produselor depinde de modalitatea de transport aleasă. Astfel timpul de livrare variază de la 24h până la 5-6 zile.

Copyright © 2014. Vitacom Electronics. Toate drepturile rezervate.
O solutie e-commerce
Programul Operational Sectorial Cresterea Competivitatii Economice

Programul Operational Sectorial 'Cresterea Competivitatii Economice' - 'Investitii pentru viitorul dumneavoastra!'

Titlul proiectului: Competitivitate prin e-comert la VITACOM ELECTRONICS .
Proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.

Pentru informatii detaliate despre celelate programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.